ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





مسخره ام میکنن

 سلام

این شعر یه تسویه حساب شخصیه با یه سری از دوستان عزیزم که میان شعرامو میخونن ولی یه
جورایی نظراشون غیر قابل تحمله....
 
مسخره ام میکنن
 
مسخره ام میکنن و شعرامو بازی میدونن
یا که طعنه میزنن وقتی اونارو میخونن
اما این دلیل نمیشه که دیگه تموم کنم
نمیخوام کم بیارم شعرامو مهر و موم کنم
 
مسخره ام میکنن و بهم میگن دیوونه ای
از همه دنیا بریدی دنبال بهونه ای
اما من بازم میخوام بگم که عشق مزخرفه
میگم از تلخیهای عشق و نمیمونم خفه
 
مسخره ام میکنن و مخالفند با قصه هام
حدسشون اینه که رویایی ام عین بچه هام
اما تو شعرای من یه عالمه حقیقته
توی هر قصهء من عشقای الان غلطه
 
مسخره ام میکنن و سراشونو تکون میدن
اما تاثیری نداره روی من هر چی میگن
من دارم واسه خودم واسه دلم شعر میذارم
اگه شعر نگم میپوسم بخدا کم میارم
 
مسخره ام میکنن و شعرامو باور ندارن
همونایی که تا خرخره تو عشق گرفتارن
هی میگم عشق چی چیه اینا همش توهمه
گوش نمیدن حق دارن عشق که میاد حواس گمه
 
مسخره ام میکنن و دیوونه میدونن منو
منی که تجربه کردم غم تلخ رفتنو
هیچ خیالی نیست برام چون میدونم عشق کلکه
عاشقی برای دختر حکم یک عروسکه
 


نظرات شما عزیزان:

ناهيد
ساعت8:38---19 فروردين 1391
سلام عزيزم...كي جرات كرده مسره ات كنه فقط اونو نشون من بده شما ديگه كاريت نباشه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 15:32 | |